به گزارش ایران ناز این خانم 39 ساله است و در دنیای قضا شهرت فراوانی دارد قد او چیزی در حدود 3 فوت و 8 اینچ است اما در فرانکفورت خیلی ها میخواهند او وکیلشان باشد.

www.irannaz.com - این زن کوتوله یک وکیل عالی رتبه است + عکس

او میگوید با اینکه از سوی خیلی ها در دادگاه مورد تمسخر واقع میشود اما هرگز تحت تاثیر رفتار آنها قرار نمیگیرد.

www.irannaz.com - این زن کوتوله یک وکیل عالی رتبه است + عکس

او زمانی که به خاطر کوتاهی قدش از نام نویسی در دانشگاه پزشکی توسط وزارت بهداشت آلمان رد صلاحیت شد تصمیم گرفت یک وکیل شود.

www.irannaz.com - این زن کوتوله یک وکیل عالی رتبه است + عکس

او میگوید برای من بیش از بزرگی اندام بزرگی روح انسانها مهم است. او اکنون 8 سال است که در دادگاه عالی فرانکفورت مشغول به کار است و یکی از وکلای موفق این اداره به حساب می آید.



تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:43 | نویسنده : abbaskomando |
به گزارش ایران ناز یک دختر استرالیایی با وجود سقوط از ارتفاع اما به طرز معجزه آسایی، از مرگ نجات یافت.

 این دختر استرالیایی با بستن طناب به پای خود از بالای آبشار ویکتوریا در ارتفاع 111 به پایین پرید ولی ناگهان طناب رابط، قطع شد و  او با پاهای بسته به درون رودخانه "زامبیزی" سقوط کرد. رودخانه ای که محل زندگی تعداد زیادی تمساح است.

وی در هنگام پرتاب، دو پای خود را با طناب گره زده بود و به همین دلیل پیش بینی می شد پس از سقوط، در رودخانه غرق شود. آبشار ویکتوریا در مرکز قاره آفریقا و در مرز دو کشور زیمباوه و زامبیا واقع است.
 
سقوط دردناک دختر جوانی از ارتفاع 111 متری +عکس ، www.irannaz.com

خانم ایرین لانگورثی  22 ساله که در اثر این سقوط، فقط زخمی شده گفت که نجاتش پس از سقوط در رودخانه تمساح ها، معجزه بود. لانگورثی ادامه داد: احساس کردم که تمام بدنم، سیلی خورده است. آری . معتقدم نجات من واقعا یک معجره بود.

فیلم هایی نیز از لحظه قطع شدن طناب و سقوط وی در سایت های اینترنتی منتشر شده است. او پس از سقوط در رودخانه مجبور شد در عمق آب، گره طناب را از پاهای خود باز کند، دوباره به سطح آب بازگردد و به سمت ساحل رودخانه شنا کند.
 
سقوط دردناک دختر جوانی از ارتفاع 111 متری +عکس ، www.irannaz.com

گیفن لوبیندا وزیر اطلاع رسانی کشور زامبیا در واکنش به این حادثه با اعلام انجام تحقیق درباره سعی کرد به گردشگران برای سفر به این منطقه، اطمینان خاطر بدهد. او گفت: این برای نخستین بار است که چنین حادثه ای را می شنوم. احتمال بروز چنین حادثه ای یک در هر 500 هزار پرش است.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:42 | نویسنده : abbaskomando |
دانشمند مشهور: خانمها پیچیده و كامل ترین راز خلقت
هاوكینگ مشهورترین و برجسته ترین فیزیكدان و اخترشناس معاصر ، زنان را بزرگترین و پیچیده ترین راز كائنات معرفی كرد. به گزارش ایران ناز هاوكینگ در پاسخ به سئوال مجله نیوساینتیست در مورد پیچیده ترین مساله در كائنات گفت: زنها پیچیده ترین و كامل ترین راز خلقت هستند.

هاوكینگ كه به زودی هفتاد سالگی خود را جشن می گیرد از 21 سالگی از هر گونه تحرك عاجز شد؛ نه می تواند بنشیند، نه برخیزد، نه راه برود و حتی قادر نیست دست و پای خود را تكان بدهد و یا بدنش را خم و راست كند. از همه بدتر توانایی سخن گفتن را نیز ندازد.
 
زیرا عضلات صوتی او كه عامل اصلی تشكیل و ابراز كلماتند مثل 99 درصد بقیه عضلات حركتی بدنش در حالت فلج كامل قرار دارند. مشتی پوست و استخوان است روی یك صندلی چرخدار كه فقط قلب و ریه هایش و دستگاه های حیاتی بدنش كار می كنند و به ویژه مغزش فعال است و مغز خارق العاده ای كه دمی از جستجو و پژوهش و رهگشایی به سوی معماها و نا شناخته ها باز نمی ماند.

ایران ناز،هاوكینگ پرآوازه ترین دانشمند دهه آخر قرن بیستم است در دانشگاه معروف كمبریج همان كرسی استادی را در اختیار داشت كه بیش از دو قرن پیش زمانی به اسحق نیوتن كاشف قانون جاذبه تعلق داشت. همچنین وی را انیشتین دوم لقب داده اند زیرا می كوشد تئوری معروف نسبیت را تكامل بخشد و از تلفیق آن با تئوری های كوانتومی فرمول واحد جدیدی ارائه دهد كه توجیه كننده تمامی تحولات جهان هستی از ذرات ریز اتمی تا كهكشان های عظیم باشد.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:42 | نویسنده : abbaskomando |
دختر 14 ساله و عجیبی که خون گریه می‌کند +تصاویر
به گزارش ایران ناز یک دختر 14 ساله هندی به طرز عجیبی از سه سال قبل 50 بار در روز به جای اشک خون گریه می کند. از بدن توینکل دویودی دختر 14 ساله هندی بدون اینکه دچار هیچ جراحت و زخمی شده باشد خون خارج می شود. از سه سال قبل این خون از چشمها، بینی، سر حد مو و پیشانی، گردن و کف پاهای این دختر 50 بار در روز خارج می شود.
 
دختر 14 ساله و عجیبی که خون گریه می‌کند +تصاویر ، www.irannaz.com

این دختر در خصوص وضعیت خود توضیح داد: از چشمها، دستها، سر، گوشها، بینی و از همه جای سطح بدنم خون خارج می شود. وقتی خونریزی آغاز می شود من هیچ جراحتی ندارم اما این خونریزیها من را به شدت خسته می کنند و بعضی وقتها سردرد می گیرم. دکتر باچانان پزشک آمریکایی که در انگلیس کار می کند برای معاینه این دختر نوجوان به هند سفر کرده است.

وی اظهار داشت: من هرگز یک مورد مشابه این مورد را ندیده ام و یا در تاریخ پزشکی نخوانده بودم که خون به صورت خود به خود از پوست سر و یا کف دستها خارج شود. من بسیار خرسند خواهم شد اگر بتوانم به این نوجوان کمک کنم.
 
دختر 14 ساله و عجیبی که خون گریه می‌کند +تصاویر ، www.irannaz.com

این پزشک آمریکایی در معاینه این دختر هیچ علامتی از بریدگی، کبودی و یا قرمزی مشاهده نکرد. وی گفت: "از نظر فیزیکی، غیرممکن است که خون از پوست سالم به بیرون تراوش کند اما من هیچ نشانه ای از بریدگی و یا کبودی در بدن این دختر ندیدم.

براساس گزارش دسی هات ماسالا، این دختر عجیب از دو سال قبل پس از اینکه به دلیل خونریزی از دو مدرسه اخراج شد ترک تحصیل کرد. وی در این باره گفت: من نمی خواهم خون از بدنم خارج شود. می خواهم به مدرسه بروم و یک زندگی عادی داشته باشم.
 
دختر 14 ساله و عجیبی که خون گریه می‌کند +تصاویر ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:41 | نویسنده : abbaskomando |
یک مرد ایرانی ، هشتمین ثروتمند جهان شد! +عکس
پیر مراد امیدیار متولد 21 ژوئن سال 1967 در پاریس با ثروت 2/5 میلیارد دلار صد و چهل و هشتمین میلیاردر جهان بنیانگذار و رییس ایرانی-آمریکایی سایت حراج ای بی ebay است امیدیار در سال 1995 این شرکت را تاسیس کرد.

پدر و مادر وی ایرانیانی بودند که برای تحصیل به خارج از کشور رفته بودند. پدرش یک جراح و مادرش الهه میرجلالی امیدیار از دانشگاه سوربن مدرک دکترای زبانشناسی خود را دریافت کرده بود.
 
به گزارش ایران ناز خانواده پیر زمانی که او 6 ساله بود به آمریکا مهاجرت کردند و پیر در واشنگتن بزرگ شد.
 
یک مرد ایرانی ، هشتمین ثروتمند جهان شد! +عکس ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:40 | نویسنده : abbaskomando |
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 46 صفحه بعد
  • فود تک
  • سرودار