شباهت باور نکردنی بازیگر اسپانیایی به آنجلینا جولی!
به نظر میرسد آنجلینا جولی رقیب پیدا کرده است!
یک هنرپیشه اسپانیایی با نام لینا سندز شباهت عجیب و باور نکردنی به هنرپیشه مطرح هالیوود آنجلینا جولی دارد. لینا در مصاحبه ویدویی که در سایت یوتیوب قرار گرفته است ابراز تمایل کرده که به عنوان بدل آنجلینا جولی استخدام شود. این ویدئو سال گذشته گرفته شده است اما به تازگی مورد توجه همگان قرار گرفته است.
 
شباهت باور نکردنی بازیگر اسپانیایی به آنجلینا جولی! ، www.irannaz.com

لینا سندز حدود ۱۷۰ سانتی متر قد دارد و از گفتن سن خود خودداری میکند. اما میگوید که چندین سال از آنجلینا جولی (۳۶ ساله) جوانتر است. لینا ۸ سال اخیر را در بریتانیا زندگی کرده و برای مدت سه سال تعلیم بازیگری دیده است.
 
شباهت باور نکردنی بازیگر اسپانیایی به آنجلینا جولی! ، www.irannaz.com
 
او با سوزان اسکات موسسه‌ای که کارش پیدا کردن انسانهای شبیه به افراد معروف میباشد و بدل کیت میدلتون، شاهزاده ویلیام و نیز ملکه الیزابت را در کتاب‌های خود دارد، کار کرده است. موسسه مذکور مدعی است که بهترین و پرسابقه‌ترین موسسه در نوع خود در اروپا میباشد که بیش از ۸۰۰۰ بدل افراد معروف و غیر معروف، زنده و مرده را پیدا کرده و در لیست خود دارد.
 
شباهت باور نکردنی بازیگر اسپانیایی به آنجلینا جولی! ، www.irannaz.com

برخی از نظردهندگان زیر ویدئو در سایت یوتیوب تا بدان‌جا پیش رفته‌اند که لینا را حتی از خود آنجلینا هم جذاب‌تر توصیف کرده‌اند! لینا به شوخی میگوید اگر نقشه‌اش برای پیدا کردن کار به عنوان بدل آنجلینا جولی خوب پیش نرود، میتواند موهای خود را بفروشد و پولدار شود، چون کلی مو دارد!
 
شباهت باور نکردنی بازیگر اسپانیایی به آنجلینا جولی! ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:55 | نویسنده : abbaskomando |
آزادی ملکه زیبایی روسیه برای ترک اعتیاد خود+عکس
ملكه زیبایی سابق روسیه به خاطر درمان اعتیادش در نیویورك آخرین شانس را از قاضی دادگاه گرفتآنا مالوا سه شنبه این هفته اجازه پیدا كرد كه از زندان به مركز درمانی بازپروری بازگردد.
 
آزادی ملکه زیبایی روسیه برای ترک اعتیاد خود +عکس ، www.irannaz.com

به گزارش  ایران ناز ملكه زیبایی سابق روسیه به خاطر درمان اعتیادش در نیویورك آخرین شانس را از قاضی دادگاه گرفتآنا مالوا سه شنبه این هفته اجازه پیدا كرد كه از زندان به مركز درمانی بازپروری بازگردد.
 
آزادی ملکه زیبایی روسیه برای ترک اعتیاد خود +عکس ، www.irannaz.com

اوایل دسامبر جاری به خاطر اختلال در برنامه های بیمارستانی به زندان فرستاده شد. او بارها اقدام به جعل نسخه برای دریافت مسكن كرده بود . اگر او بتواند 19 ماه درمان اعتیادش را با موفقیت پشت سر بگذاردقاضی اورا می بخشد در غیر این صورت به خاطر جرایمش به زندان خواهد رفت.
 
آزادی ملکه زیبایی روسیه برای ترک اعتیاد خود +عکس ، www.irannaz.com

مالوا در سرزمین مادری اش یك پزشك بود. او عنوان ملكه زیبایی روسیه را داشت و در سال 1998 در لیست 10 نفره دختران شایسته دنیا حضور داشت.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:54 | نویسنده : abbaskomando |
به گزارش خبرانه به نقل از دیلی میل: با استفاده از یک برنامه کامپیوتری اجزای زیبای زیباترین چهره های دنیا یک جا جمع شده و چهره مجازی زیباترین زن جهان خلق شد.

در چهره این زن از موهای کیت میدلتون لبان آنجلینا جولی، چشمان اشلی کول، و دیگر نقاط زیبا ومثبت صورت ستارگان استفاده شده است و آنچه حاصل ادغام زیبایی هاست تصویری است که مشاهده می کنید.
 
خلق جذاب و زیباترین زن جهان توسط تکنولوژی +عکس ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:54 | نویسنده : abbaskomando |
اکثر دختران در سنین نوجوانی بیشتر وقت خود را صرف خرید کردن و گردش با دوستان خود می کنند اما گروهی از دختران در امریکا وجود دارند که از مدرسه باب لارسون در رشته جن گیری فارغ التحصیل شده و به کار جن گیری و خارج کردن ارواح شیطانی از بدن افراد می پردازند!!

ساوانا، جس، کریستینا، ملانی و براین دخترانی هستند که بین 16 تا 19 سال سن دارند و پس از اینکه کشیش باب لارسون اعلام کرد که به افراد با ایمانی برای از بین بردن نیروهای شیطانی نیاز دارد، به مدرسه او مراجعه کرده و آموزش های لازم برای جن گیری و مبارزه با شیاطین را آموختند.
 
5 دختر 19 ساله آمریکایی با شغل جن گیری! +عکس ، www.irannaz.com

به گزارش ایران ناز این دختران می گویند که این کار بسیار سخت، دشوار و در بعضی مواقع واقعا ترسناک است. آنها برای دفع جن و شیطان از بدن فرد مورد نظر از انجیل، صلیب و آب مقدس استفاده می کنند و برای اینکار از مردم هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی کنند اما بیشتر مردم به آنها مبلغی پرداخت می کنند تا هزینه سفر آنها جبران شود.

براین می گوید که آنها خیلی کم برنامه های تلویزیون را تماشا می کنند چرا که در این برنامه ها شیطان را کاملا حس می کنند. آنها حتی اعتقاد دارند که فیلم هایی مانند هری پاتر و گرگ و میش، باعث تحریک شر و شیطان می شوند!


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:53 | نویسنده : abbaskomando |
كم وزن ترین انسان بالغ در تاریخ جهان لوسیا زاراته (متولد 2 ژانویه 1863 در مكزیك) می‌باشد كه در 17 سالگی 67 سانتی متر قد و 12.52 كیلو گرم وزن داشت. او هنگام تولد 1.1 كیلو گرم وزن داشت و در 20 سالگی به مرز 5.9 كیلو گرم رسید.

لاغر ترین افراد با قدهای معمولی و استاندارد كسانی هستند كه از بیماری سیموندز رنج می‌برند. بیماری سیموندز simmond's در رابطه با عملكرد غده صنوبری (هیپوفیز) است و عوارض آن به صورت سو ء هاضمه، زردی صورت و ضعف بنیه ظاهر می‌شود.
 
دختری 20 ساله، کم وزن ترین انسان در جهان +عکس ، www.irannaz.com

در زنان كاهش وزن تا 65 درصد وزن اولیه مشاهده شده است. خانم اما شالر( تولد : 8 ژوئیه 1868) اهل شهر سنت لوئیز در ایالات میسوری، با قدی معادل 157 سانتی متر وزنش تا 20 كیلو گرم كاهش یافته بود. ادوارد هگنر (1892- 1962) تبعه امریكا با 170 سانتی متر قد 22 كیلوگرم وزن داشت و از این رو «مرد اسكلتی» لقب گرفته بود.

به گزارش ایران ناز در ژوئیه 1977 فوت یك زن 83 ساله در ایالات پوركشایر جنوبی در انگلستان گزارش گردید كه هنگام مرگ فقط 15 كیلو گرم وزن داشته است.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:52 | نویسنده : abbaskomando |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 46 صفحه بعد
  • فود تک
  • سرودار